78143

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Daniel Prokeš (e-mailem) --- 21. 8. 2005
Re: uly a vceliny:o))

dobry den,
takhle se to mozna bude lepe cist!!!
s pozdravem!
mariana prokesova
----- Original Message -----
From: "Radim Polášek" <polasek/=/e-dnes.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Sunday, August 21, 2005 4:57 PM
Subject: Re: uli a v?eliny


> Zdravím,
> já myslím, že ten úl v reklamě musí být atraktivní a takový jaký ve
> skutečnosti neexisuje. Běžné úly nevčelař vidí jako jakési dřevěné
> bedničky
> a proto pro účely reklamy moc efektní nejsou. Snad jedině nějaký starý
> pomalovaný klát. A takový, jaký ve skutečnosti nikde není asi proto, že
> tato
> reklama je cílena na děti. A být to běžný úl, dítě uvidí nějaký takový
> venku
> na poli, vzpomene si na reklamu, poběží k němu a začne do něho šťourat
> klacíkem.......
> To by bylo žalob o odškodnění za popíchané potomky, kdyby v té reklamě byl
> ten běžný úl!
> Ty vosy nevím, zas tak dalece si tu reklamu nepamatuji. Budu muset
> zbystřit,
> až ji uvidím.
>
> Kdysi jsem měl období, asi dva roky, kdy jsem si čistil zuby jen kartáčkem
> s
> pár kapkama lihového roztoku propolisu. Asi to bylo lepší než nečistit
> zuby
> vůbec, možná to nějakou dobu chránilo proti pachu z úst. Ale zuby byly
> nažloutlé a zubař doloval v zubech vrtačkou více než jindy. Nevím, jestli
> ten propolis v pastě na zuby má jiný vliv než reklamní. Naopak opačný
> konec,
> nohy zbavuje lihový roztok propolisu zápachu i plísně docela dobře.
>
> R. Polášek
>
> ----- Original Message -----
> From: "Gustimilián Pazderka" <>
> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Sunday, August 21, 2005 4:17 PM
> Subject: Re: uli a v?eliny
>
>
>
>> ------------ Puvodni zprava ------------
>> Od: Nezbeda Martin
>> ... A já učím a mám srovnání.
>> Jak povrchní jsou někdy dnešní informace dětí a přitom jsou
> dostupnější.To
>> mi prostě nevymluvíte. Autor té reklamy je prostě jen názorný příklad. A
>> povrchnost znamená úpadek.
> ................
> Nene. Já si myslím, že tato reklama, která běží podle mě i na více
> televizních kanálech po celé Evropě, to má náhodou dobře ošetřené. Ono
> kdyby
> šťoural bobr do toho, do čeho ve skutečnosti vlastně nešťourá, tak by
> myslím
> porušoval alespoň u nás pár paragrafů v zákoně. (zákon na ochranu zvířat ,
> poškozování cizí věci a to viditelným návodem) ...
> Jde o pěknou a zvládnutou reklamu. A víte proč? Protože se prodá víse kusů
> této pasty než kil medu českých včelařů. (alespoň podle mého odhadu)
>
> A učte děti, že:
> 95% úspěšných reklam je vymývání mozků. A při ní nejde vůbec o
> realitu.(protože i z skoro z 95% jsou v reklamách triky)
> Jde o úspěšný prodej čehokoliv a byznys.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 11892


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu